10 June 2010

P R E T Z E L



Kelmarin aku g JJ ngan mum...semata2 nak mam kat laksa shake! tetiba rs teringin plak aku ahahaha...mengidam la plak kan! Layan ooo laksa! aku ni laksa lover!

Dari kul 8 aku kuar umah, kul 9.15 baru aku sampai JJ...punye la jemmm! Ya Allah nk patah kaki aku drive...kete auto takpe gak (hahahha...ade auto pon aku bukannye reti bawak)...

Dah habes mkn aku masuk watson beli brg sket...pas mkn aku pon balik...perjalanan balik aku nampak pretzel!!! waahhhh...da lame aku x mkn pretzel...ape lagik aku pon beli la...

aku beli aku makan aku sedih!!! aku teringat kat kak mc kie! dia pon suke pretzel!!! lame tak jumpe dia...rindu dia...kalo aku bgtau dia mesti dia teringin nk mkn...waaaa...jahat ke aku ek kalo aku cite psl pretzel kat dia tp aku tak belikan tuk dia? waaahhhh....sedih aku tau!

No comments:

Post a Comment