30 June 2010

MINGGU YANG SANGAT BUSY

Dua minggu lepas aku dah start busy dah sampai la ke hari ini. Ya Allah Tuhan je yang tahu. Student start exam 14 June...so bermulalah minggu busy aku seperti tahun-tahun yang lepas. Mula-mula exam...pastu student hantar project paper/case study...pastu student baru register...pastu mcm2 lagi la..nampak gayanya tak boleh la nak balik cepat...


Minggu ni jugak la start aku kene tempuhi kerenah-kerenah student...isk isk...kenape la dorg ni sangat zalim terhadap aku n kwn-kw aku...kenape la susah sangat nak ikut prosedur yang kite da tetapkan...susah ke? uols tak baik tau...menzalimi kami-kami ni...



Tadi pon ade meeting unit MBA...seronok jugak la sebab macam-macam soalan dapat di utarakan...macam-macam pendapat dapat dilontarkan...ape yang penting skang, aku mmg happy sangat2 dengan keje aku ni...walau macam-macam dugaan aku tempuhi, aku redha...apa yang aku harapkan, Allah kurniakan padakukekuatan...kesabaran...kecekalan utk semua dugaan-dugaan ni...
semoga Allah mendengar doa-doa ku...Amin...

No comments:

Post a Comment