31 May 2010

U M R A H

En3 kali ni banyak sangat memandangkan da lame aku tak update blog aku...tapi satu persatu yang akan aku kongsikan...tersebut la kisah....taiyubbb...ehehehe =)

Aku nak kongsi tentang hijrah bonda ayahanda dan nenda aku ke makkah al mukaramah...Macam-macam cerita yang di kongsi kan kepada kami anak beranak sanak saudara...jalan cerita yang dikongsi semuanya melambangkan kebesaran Allah SWT...tergambar kegembiraan di hati mereka tergambar juga kesedihan di hati mereka tatkala bercerita tentang saat-saat mereka hendak berangkat pulang...

Sebelum keberangkatan mereka ke Makkah, sempat aku kirimkan beberapa doa yang tidak putus-putus aku tadahkan tangan memohon kepada Allah di tanah air ku sendiri...Orang kata berdoa di tanah suci, segala doa yang kita pinta dengan penuh keikhlasan akan di makbulkan oleh Allah SWT...Kalau ada rezeki dan sekira di izinkanNya teringin juga aku nak mengerjakan umrah bersama suami tersayang...Semoga apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan...Amin...

Saat-saat yang ingin bonda ayahanda dan nenda aku kongsikan...

No comments:

Post a Comment