21 June 2010

28 TAHUN 10 HARI

Ahahahaha....apakah???

Hari ni dah genap umur aku menjangkau 28 tahun 10 hari....Semakin meningkat da umur aku ni ha...ape yang nak di hitung kan sepanjang aku hidup ni??? Dosa?? Pahala?? Hanya Allah maha mengetahui segala-galanye...

Banyak dah suka duka aku lalui...banyak perkara yang aku pelajari...baik buruk kehidupan semua nya lah aku dah tempuh...Apa yang aku harapkan...aku mohon kepada Allah...aku berdoa semoga hari-hari yang mendatang yang bakal aku tempuhi, akan penuh dengan segala kebaikan dan kemuliaan...Semoga Allah melindungi diriku...suamiku...ibubapaku...adik-adikku...anak buahku serta saudara-maraku dengan sepenuh-penuh perlindungan...Semoga diriku di saluti keimanan dan di limpahi sekukuh-kukuh ketaqwaan agar aku mampu menepis segala kejahatan atau anasir-anasir yang cuba merosakkan diriku...yang cuba menjerumuskan aku ke dalam kancah-kancah dosa yang jahanam itu...

Tahun ni...12 06 2010...
hari lahir aku di sambut dengan penuh suara kawan-kawan...gelak tawa kawan-kawan... Di samping suami yang paling aku cintai...yang aku hormati...yang aku sanjung tinggi...yang aku sayangi sepenuh hati...tima kasih pada kawan-kawan aku yang sudi nyanyikan lagu happy birthday tuk aku...terharu sangat beb!! Madam Mag yang mulakan dulu ehehehe...thanx a lot mag! Mag kawan pertama yang wish kat aku!!! pepagi buta tu hp aku bunyi!! surprise wish from mag!!! huhuuuuu....bile mag buat mcm ni...aku terus teringat kat kawan baik aku masa kat sekolah rendah dulu...miss u Rajaletchumy!!! ape cerite la dia skang ni...hmmm...


Untuk hubby!!! takde kate lain yang ayang nak ucapkan...THANX FOR EVERYTHING HUBBY!!! LOVE U SOOOOO MUCH!!!! thanx for everything u had done to me!!!


Esoknya lepas family day...mak, papa, adik-adik aku, .anak buah aku dah tunggu da kepulangan aku rupanye...untuk ape? untuk celebrate besday aku lah!!! hehuuuuu...hepi! hepi! hepiii!!! SAYANG KAMU SEMUA....mmmuahhh!!!

No comments:

Post a Comment