17 August 2009

~ ConvOcaTioN CeReMoNY ~

Lamer da pic convo ni dok terperuk lam pc aku...Al maklum je la...bizi nyah...name pon keje, mane penah nk habis...kan? sbbkan bizi sgt tu yang tak sempat aku nk update blog...tak sempat nk upload pic...ni pon ade lagi serpihan keje yg terbengkalai ni ha...dengan penuh kesabaran aku settlekan satu per satu...sib baik aku suke keje yang aku buat skang ni...
Kesempatan ni...congratulations aku ucapkan kat colleague aku...cik Mag n kak balkis... Ramai dah yang dok convo...yang aku ni ntah bile la nk convo ntah...blaja pon tak tamat2 lagi...hikhikk ;P Time convo ni...aku one of the staff yg ade kat dlm dewan...kene guide students MBA,MM,MSc n PhD...best dok lam dewan...aku ske! utk students opis aku, convo juz ari sabtu n isnin je...sabtu tu je DYMM Sultan ade...dapat la aku bertentang mata ngan baginda...cewahhhh! tapi pic takde la ye noks!

Ni ha pic2 tu....meh layannnn.....
Kejadian : SaBTu MonInK

aRis n IjaM

yang tgh2 tu la cik Mag! sgt cantik biler pakai saree....

us.....

ape pandang2? haaa.....

sangat cute pic ni...i loike it!!!

pic last!

kami semer ni pandai lompat!

kecuali..dia! dia! dan dia! yg kat blakang tu jer...hahaha

No comments:

Post a Comment