20 August 2009

AL-FATIHAH

Assalamualaikum... AL-FATIHAH...Innalillah...

Ari khamis bersamaan 20hb ogos 2009...Paklong aku telah kembali ke rahmatullah...Pemergian arwah sgt2 dirasai...lebih2 lagi nenek aku...mak aku...mak andak aku, acik aku..pakcek aku dan ahli keluarga aku yg lain even diri aku sendiri...sedih mengenangkan dah lama tak bersembang dengan arwah...sejak arwah koma tahun lepas...sehingga la arwah menghembuskan nafasnya yang terakhir...sedang aku menaip, nenek aku yang baru sampai dari kampung membuatkan aku menyambung titisan airmata yang baru berhenti...sedih mendengar luahan hati nenek aku yang menangis sejak keluar dari kereta sehingga ke dalam rumah ;( Hujan pon tau erti hati sedih malam ni...hujan sekejap renyai2...sekejap lebat sikit...selang seli...

Paklong aku menderita koma akibat perbuatan manusia yang kejam! yang tak berhati perut...kalo org yang langgar paklong aku tak lari...tapi bawak paklong aku ke hospital tanpa membiarkan paklong aku terbujur atas jalanraya...mungkin paklong aku tak koma...mungkin paklong aku dapat diselamatkan...aku doakan org yang langgar paklong aku tu akan menerima hukuman yang setimpal...

Semoga roh dicucuri rahmat..dan ditempatkan didalam org2 yang beriman...Amin...

"Ya Allah...ampuni lah dosa-dosa ku terhadap kedua ibu-bapa ku...suami ku...dan org2 yang telah mati ataupun masih hidup disekeliling ku...Aku takot tidak sempat memohon maaf sekiranya aku ada membuat kesilapan...Amin..."

2 comments:

  1. innalillah...

    takziah yer buat uols..

    sedekahkan alfatihah byk2...semoga arwah ditempatkn di kalangan org2 yang beriman dan beramal soleh.

    i'allah. ;)

    ReplyDelete