17 August 2009

Besday NaDia...

Al kisahnye...besday Cik Nadia kiter ni jatuh pd 13 Ogos, tapi tula lewat sket celebrate atas sbb tertentu...Nak dijadikan cerita...last friday aku n geng2 opis g makan2 kat village view...sponsored by besday girl...sape lagi? cik nadia kite la & bf dia...best la coz ramai geng gagak itam yg attend party tu kan...

Tapi yg tak best nye pulak...hubby aku takde time huhaaa session tu...sangat sedey okeh...sbb aku dah terbiasa hubby ade disamping aku...tiba time huhaaa tu pulak hubby takde...g outstation, ade urusan Seri Paduka Baginda yang perlu di settle kan... Biler time besday org, kiter tak ley la nk tunjuk sedey tu kan heheee :p kene la hepi jugak...hehuuu :P

Lepas makan2...semer g karok...yg aku ni...mcm takde mood sgt nk g karok...yer ar hubby aku kan takde...sgt2 boring...sgt2 tak best biler encik hensem aku tu takde taw! tp dah ramai yg ajak g..aku pon orait kan aje la...sekali sekala...Aku sebagai seorang isteri...aku dah mintak IZIN kat hubby aku dah...da mintak izin kat mak papa a
ku jugak...mereka semer izin kan, mereka bg amanat pd aku supaya aku pandai jaga diri...Alhamdulillah party besday girl tu pon dah selesai dah pon...

Semoga Impian Cik Nadia menjadi kenyataan...Amin...
Nih aku upload pic2 sekitar besday party...
layannnnnn...zassssssssssss!!!
aku yg tgh saksikan besday girl nk potong kek...

madam darlin-ija-sikin (ija, akak dah cut bahagian ko yg senset tu..hehe...)

cewahhh....menjeling-menjeling ku bertentang...wahahaha...

tgh tunggu makanan sampai...sabar ek....

posing pas makan....poyo jeww!

nape lak muka suni jadi gitu...isk...wosak pic noks!

sila perhatikan betol2 gambar madam darlin tu yer...
tgh dok telepon encik hensem dia la tu....
tak syiok hubby takder taw!hmm..mkn pon ingat hubby...

posing mengenyammmm! noks!
raja...madam darlin...ecah! adik2 aku neyh okeh

ni gambar g karok...wrockkk!!
~~~ TAMMAT ~~~

No comments:

Post a Comment