10 June 2009

Durian ohhh durian...

Hmm...skang ni da start banyak durian da... Sini sane ade durian... Dulu aku tak suke sangat durian ni...dgr durian je..aku da lemah da...sampaikan nk bau pon tak boleh...ini kan pulak makan...Kalau org bg aku free pon mmg aku tak nak...sbb aku tak boleh bau durian ni...
pening sgt2 laaa bau durian ni...kalo kuat bau durian tu...mau nye aku pening sampai pengsan2 bangun..pastu pengsan balik...adehhh...
Tapi skang ni..sejak menjak aku da meningkat umur ni... dan lg berapa tahun je aku nk masuk peringkat veteran ni... DAN...DAN...sejak menjak aku kenal hubby aku yg suke mkn durian tu...
aku da mula berjinak2 makan buah durian ni jugak... TAPI...aku mkn bile aku ade perasaan nk makan jer okeyyy... Mmg tak di nafikan...durian tu sgt sedap...tapi tu la masalah aku ni...
bile mkn je durian...aku mudah jatuh sakit...pening kepala mmg tak leh nk ckp la...
itu mmg wajib terjadi...pastu rs nk vomit...ishhhh manje betol la badan aku ni kan...
Durian bley...tempoyak tak bley...mak papa aku paling memahami aku...
Skang aku da ade mak abah mertua...sooo aku dah pon explain kat dorang yg aku tak mkn tempoyak...durian tu boleh la sket2.....Mak abah aku ni...ade dusun durian wooo...ehehhehe...
Ok la...tu je la citer pasal aku & durian....Ni ade sket pic tu tatapan...huwa....


Tengok tu ha...hubby aku...tgh dok pilih dok tgok org tu timbang durian...

bukan men syok la tu bile nampak durian...

yg baju biru tu namenye ali...dua2 tu mmg giler durian!!!

Ha....tengok la lambakkan durian kat atas tu...

mesti sape2 yg suke durian akan terpegun kan...jgn tipu la...ehehehe ;P



dalam cemin mata ali tu adalah aku....durian di sekeliling aku ketika itu....


wa...saksikan lah keindahan isi durian tu...hikhikhikk

No comments:

Post a Comment