03 June 2009

SaYaNG HuBBY!!!

Ayang sayang hubby ucuk ayang!

Alhamdulillah....

Siap gak blog aku ni ha...berapa minute je aku create...
siap je terus kol hubby suh dia tgok...hehee...
Blog yg lamer baru je aku delete...sbb ape aku delete? sbb td aku saje je nk edit sane sini...
syok punye syok aku edit, aku rasa mcm tunggang langgang la pulak blog lame aku tu...
pening punye pasal, campur mls nk edit punye pasal...aku pon delete je terus blog lame aku tu tanpa rasa segan silu...hahaa...
tp tu ar...elok gak la aku delete sbb dah lamer sgt pon aku tak update blog aku...
sampai ade gak yg tanye nape aku tak update blog...
well...well...well....al maklum la kwn2...
sejak menjak aku mendirikan umah tangga, blog ke...kelab2 kete ke...
lamer da tak di update, terbiar mcm tu je...

soksek : Post aku yg pertama ni...sempat lg aku nk dok lebiu2 kat hubby tu...hahaha

1 comment: