14 May 2012

A HAPPY MAY FOR MOMMY!

Hye PeePs!

Just wanna share some happiness with uols because MAY is back! Uuuuu lalaaaa....
Happy MAY for emak...actually every year aku akan wish 2 perkara serentak buat emak! nak tau ape dia? meh nak share! uols terus je baca bawah ni ek ape yg aku nk wish tu....

"SELAMAT HARI LAHIR DAN SELAMAT HARI IBU KHAS BUAT EMAK YANG AKU SAYANG, AKU CINTA UNTUK SELAMA2 NYA..." Semoga mak panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang sangat baik, sentiasa hepi bahagia di sisi suami tercinta (PAPA ai la...) semoga apa sahaja yang mak hajatkan akan di makbulkan Allah dan semoga mak di kurniakan cucu cicit yang ramai....Amin...
Lupe lak nak snap present yang aku n hubby bagi kat mak tuk tahun ^_^
Walaupun tak seberapa tapi mak tetap happy...(i think so...tgok dr reaksi mak la...hahaha....)

Story bab celebrate besday ni mesti same je kan kite semer? ye dak? Cth macam aku ni ha, dari aku kecik sampai la aku besar ni, bab celebrate besday ni dah jadik perkara WAJIB dalam family aku....
Dulu sambut untuk 5 orang tapi skang sambut untuk 8 orang...Ye la selain sambut besday papa,mak,aku,adik & manje...sejak aku & adik kawin...tambah lagi 3 orang ahli baru dalam family....tak lain tak bukan my lebly ucuk acam Hubby, liza (adik ipar aku) dan anak buah aku...ikhwan...anak aku? coming soon....insyaAllah kalo di izinkan Tuhan....Amin...(korang amin kan jugak tau! ahahaha...)


soksekcikzara : Bulan 5 ni macam2 aku dah celebrate dan bakal aku celebrate! haaa....nampak? kelassss kan bulan 5 ni... ^_^


Uols...meh nak share pic mak & papa iols....

Lokasi : Taiping, Perak (umah makngah iolss hokeh...)



No comments:

Post a Comment