18 March 2012

aku MmG KakI kaRoK + kaKi WaYanG

hahaha...sedap name yang berkaki ni kan? cth seperti name tajuk aku ni...kaki karok, kaki wayang...selalunye kaki2 ni kite akan dapat sempena dengan ape yang selalu atau yang boleh atau yang tak boleh kite buat...cthnye name kaki payong...kaki bangku...kaki pukol...semer tu mempunyai maksud2 yang berbeza...

Nak di jadikan cite pasal kaki karok ni...minggu lepas je...4 kali seminggu aku g karok...penat kat mines, aku g giant,penat kat giant aku g alamanda...penat alamanda aku g lak malaysian idol...sib baik la ado incik hubby yang sgt memahami dan sporting ni kan2! ade pulak la geng2 yg satu kepala...haaa lagi gamat la jawabnye....joget lambak tak sah kalo xde....hahaha....

Dedulu sebelum kawen aku tak de la byk kaki mcm ni...lepas kawen lak kaki aku ni menjadi2..hahha.....xpe, asalkan aku bahagia.....

Ni ade rate yang aku leh share kat kwn2 ye :

Giant Tmn Equine : RM16 1 jam...tp kat giant ni best sbb dorg baik hati bagi kupon free selama
1jam wooo...baek kan dorang! bravo lah!
Alamanda Putrajaya : RM24 1 jam...
Mines Seri Kembangan : Lupe lak...ahahha...nanti carik er...


Itu je cite tuk entry kali ni....kaki ku di bibirmu jua akhirnya....ahahaha....

No comments:

Post a Comment