31 January 2010

The last day of January 2010

Dah sebulan kite sambut tahun baru...
sebulan ni la banyak sangat dugaan yang telah ku lalui...dugaan itu baru bermula untuk tahun ini...dan banyak lagi dugaan yang perlu aku tempuhi...doa dan sujud ku pada Ilahi semoga aku tabah menghadapi...

Tidak cukup dengan dugaan aku keseorangan tanpa hubby di sisi...Di tambah pula dengan dugaan yang lain...lebih2 lagi soal manusia sesama manusia...Aku sedih...sedih sangat-sangat...Hanya Allah sahaja maha mengetahui...hanya doa dan sujud ku pada Ilahi setiap hari semoga aku tabah menghadapi...


Dalam dugaan-dugaan ni ada juga terselit secebis kegembiraan...
aku bersyukur kerana masih lagi di beri peluang untuk melihat dunia...untuk merasai hembusan angin...panas mentari...senyuman bulan dan bintang...kecantikan alam semesta...

Tahun baru ni ada beberapa resolution yang aku dah bina...aku harap ia akan termakbul dan hajat aku akan sampai...Hanya Allah sahaja mengetahuinya...

Selamat tinggal january...selamat datang february...

No comments:

Post a Comment