11 December 2009

~~ Hati ini ~~

Hari ni ade ruang sedikit untuk aku coretkan dalam blog yang dah 2 bulan aku tinggalkan...Macam-macam kisah ingin diungkapkan...tapi mane yang mampu je aku coretkan...

Dalam beberapa bulan ni banyak betul perkara suka duka yang aku lalui....Bile penat ketawa, aku menangis, penat menangis, aku ketawa lagi....dan berulang-ulang kali....Perkara yang paling sedih hingga ke hari ini, bila aku mendapat panggilan dari hubby pagi tu, dah 3minggu berlalu...setiap ayat, setiap baris kata-kata yang hubby lontar membuatkan airmata aku berderai laju tanpa segan silu dengan keadaan sekeliling aku tika itu...hubby maklumkan padaku, keputusan mesyuarat sudah pun didgr...hubby akan di hantar atau erti kata lain akan ditukarkan untuk bertugas di luar kawasan yang sampai sekarang belum diketahui ke mana arah tuju sebenar hubby...samada ke SARAWAK, SABAH @ yang paling dekat PERAK? Jauh kan tempat-tempat tuuu....?

Ya Allah, ku mohon padamu Ya Allah...jangan la di jauhkan diriku dengan suamiku...
Aku tak tahu bagaimana hendak ku lalui hidup tanpa suami disisi ku selalu....
Aku sentiasa berdoa agar hubby tidak akan ditukarkan kemana-mana....Amin...

Hubby, ape pon yang bakal terjadi, hanya satu ayang ingin hubby tahu...
ayang cinta...sayang...rindu...kasih....pada hubby selama2nya....

No comments:

Post a Comment