15 September 2009

I LoiKe!!

Sampai terbelit-belit lidah ni bila saya cakap i loike....hahahaa....gediks sungguh cara itu!

Gembira rasa hati....barang saya da sampai....cewahhh! siap nyanyi lagik...barang2 yg saya nak dah pon sampai minggu lepas yeyy...ingat nk simpan dulu tuk melaram time raya...last2 tak sempat nak melaram time raya saya da pakai da...tak tahan dah tengok menda pink..pink..pink...tu dok diam situ je...hahaaa


Nih...saya nak share cerita hepi saya kat tawan2 semua...
Jeng...jeng...jeng...meh saksikan pic2 ini dulu ye tawan2...
- barang2 yg saya order de dlm bungkusan ni ye tawan2...
















- sangat jawoh brg ini mari...hmmm...selamat sampai da...
















- haaa....ni yg saya nampak dulu pas buka bungkusan tuu...
















- haaa...brg2 yg saya da kuarkan....






























- haaa...ni la brg2 dr us yg saya terima dari my dear fren saya tu...
sangat santeeekkkk kan tawan2....kan laaa....pedantekkk sgt2 kan!
















Coach leah...aku mmg gilo sket nan pink karer neyh...haitt!
































nih lagik satu pink...belang2 u! nih bag pack okeh...














































leh la letak hp ke mende ke lam tu...
















korek punye korek, lam poket bag tu jumpe bende ni ha...



























































Selain wat handbag, leh jugak wat sling bag...hehuuu...multipepesss okeh!
















Dah..dah...dah...masuk lam kotak balik...berhabuk karang..kahkahkahhh...
sangat gediks....


















Saya dapat semua ni pon sebab hubby bg saya sangat banyak duit...
sebab saya suke....i loike!!! saya beli...dan hubby pon tak kisah...
Hubby, tima acey ye sayang...mmmuahhh!!!

No comments:

Post a Comment