11 September 2009

First TiMe Nek KetaPi TaNaH mELaYu...PoNNNNnn....

Da lame da sebenarnye nak cerita...tapi tak tercerita-cerita...asik sibuk je manjang...

Pasal KTM ni, sebenarnya da lame da saya buat permintaan kat hubby, saya cakap kat hubby kalau balik kampung lagi nanti saya nak naik ketapi...tak nak naik kereta...hubby cakap, boleh...uols tau tak seumur hidup saya tak pernah naik ketapi nih...tak sangka la pulak aritu hubby tunaikan permintaan saya tu...sayangggg bangat sama hubby!

Hubby ajak balik kampung buka puasa ngan mak abah. First time berpuasa ngan MIL & FIL saya ni...belum sempat hubby habiskan percakapannya, saya da interrup, saya cakap...jommm!!! cuti pon panjang, al maklum lah...cuti merdeka kan..."tima kasih hubby sbb tunaikan permintaan shayang hubby ni" sangat syiok ketika itu...

Pergi dan balik kami naik ketapi hikhikkk...lame betol perjalanan naik ketapi ni tau...sampai tetido2 la saya...penat nye pasal...pastu sejuk nye lagi...grrr...sangat sejuk...betol2 sejuk...grrr....gigil saya...hubby pon sama...sib baik saya bawak stokin...bawak pashmina...dan yg penting ade hubby disamping saya...love u babah ucuk sayang mama!
Meh saya share pic2 perjalanan kami...




















hubby yang tengah dok menunggu....lokasi : kl sentral


























































































































































Gambar ini sangat la buruk okeh...hubby yg snap!













































No comments:

Post a Comment