23 December 2010

ARAHAN BARU

tarikh kejadian : 23 Dis 2010
lokasi : mr1


Smlm ade meeting unit...mcm2 amanat yg diterima...semoga aku dpt melaksanakan amanat2 tu dgn jayanye...aku sayang keje aku skang ni...walaupun mcm2 dugaan aku terima, aku hadap...kene maki..kene marah..aku marah student balik..hahahaa mmg kelakar...sejak menjak aku keje ni...aku mcm da jd sedikit garang...ntah la tak tau nk ckp ape..stress! aku bukan stress sbb keje aku...kalo aku stress ngan keje aku, da lame da aku carik keje len..tp mslhnye aku SAYANG keje aku skang ni...gerun aku bile ketua program ckp...mungkin ade rombakan...hooo??? what??? xnk...xnk tukar keje lain...maybe kwn2 yg 1 unit aku pon gerun...takot...sama mcm aku jugak...leh bet la...hehe..

adoiyyaii...misal kata la aku di tukarkan kat tempat len ke...unit lain ke..mau nye aku meraung...sedih!!! oh tidak....mimpi ngeri...

aku ni ske gak xtvt outdoor ni...alhamdulillah la sbb aku 1 of the secretariat utk wargame...proud to be myself!!!

hmmm...1 je smlm amanat yg ketua aku bg...bab bekpes...huhuuuu...
bos ckp mesti mkn sebelum pukul 8...td aku da cuba...kul 7.50 aku bekpes...sudahnye...aku mkn 4 sudu je...x lalu...pastu aku sakit perut...hohooo...sedih sbb aku da biasa mkn kul 8.30...waktu yg tak berapa nk pagi sgt...time2 camni je aku lalu mkn...kirenye lebih la 10 sudu aku leh suap lam mulut aku ni...perut pon lambat sakit...senang cite lambat la nk g "bank..." hahaaa...

adeh...ape pon...kene terima la jugak arahan tu...ape je perkara...mesti utk kebaikan...

ni tak lame lagi nk sambut tahun baru kalendar da...tahun baru islam da berapa hari da berlalu...buat ape tahun baru islam...buat ape tahun baru kalendar ni...aku mmg da pasang azam baru...skang ni pon aku cuba laksanakan...semoga Allah permudahkan segala urusan aku...dan semoga segalanya berjln lancar...

utk family aku...mak, papa, adik2 aku...dan suami aku yg tercinta...terima kasih di atas sokongan kalian, tanpa sokongan kalian mungkin diri ni tak kan sampai ke tahap ni...sayang kamu semua...

No comments:

Post a Comment